Cennet

                                               جنت

 

Banane gelecekse dünyanın sonu

اگر بالاخره در آخر دنیا (محشر)  با من خواهی بود

Bitecekse bitsin artık hayat yolu

پس اگر تمام خواهد شد این زندگی زودتر تمام بشه

Korkum yok içim rahat huzurla dolu

هیچ ترسی ندارم که درونم آرام بگیرد

Aşkı yaşadım senle bir ömür boyu

با تو عشق را به اندازه یک زندگی زیستم

 

Yüzümdeki çizgilerin bile adı sen

خطوط روی صورتم هم نام توست

Aldığım her nefesim sebebi sen

 هر نفسی که می کشم به خاطر توست

 

Dünyaya birdaha gelsem sevgilim

به دنیا اگر یکبار دیگر بیایم عشق من  

Arar bulurum yine seni severim

می گردم و تو را پیدا می کنم و به تو عشق می ورزم

Cenneti değişmem saçının teline

جنت را با طره ای از  گیسوی تو  عوض نمی کنم 

Ömrümün yettiği kadar seni severim

به اندازه زندگیم تو را دوست می دارم

Seslendiren: Ferhat Göçer

خواننده : فرهاد گوچر

دانلود از لینک مستقیم 
دانلود از لینک کمکی 1 لینک کمکی 2 
حجم 4 مگابایت
پسورد : www.svba.ir
منبع : www.svba.ir