Biography Rafet El Roman ft DeryaDownload music Rafet El Roman ft Derya Called Unuturum ElbetDownload music Unuturum Elbet From Rafet El Roman ft DeryaDownload new song Rafet El Roman ft Derya Called Unuturum Elbetdownload songs Rafet El Roman ft Deryaانوتوروم البتبیوگرافی رافت الرمان و دریا,دانلود آهنگدانلود آهنگ انوتوروم البتدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود آهنگ جدید رافت الرمان و دریا به نام انوتوروم البتدانلود آهنگ رافت الرمان و دریادانلود آهنگ های رافت الرمان و دریادانلود اهنگ انوتوروم البت از رافت الرمان و دریادانلود اهنگ رافت الرمان و دریا به نام انوتوروم البترافت الرمان و دریاکد پیشواز انوتوروم البت از رافت الرمان و دریامتن آهنگ انوتوروم البت از رافت الرمان و دریا




رافت الرمان Unuturum Elbet 1bcfb3adcede4ed0b8231d84990c66de 300x300

متن آهنگ اُنوتوروم اَلبت از رافت الرمان و دریا

Download New Song By Rafet El Roman ft Derya Called Unuturum Elbet

 

Şarkı Sözleri :

Denize ay vurmuş bana ne
Gün doğmuş çiçek açmış bana ne
Benim acım aşkımdan sana ne
İstemiyorum gelme

Elini başkası tutmuş bana ne
Gözlerine yabancı dalmış bana ne
Benim acım aşkımdan sana ne
İstemiyorum gelme

Unuturum elbet
Geri döneceğimi zannet
Bende bittin artık sen
Hesabını tanrıya ver

Bilmiyorum sensiz geçen bu kaçıncı günüm
Hep seni sevmiştim ben oysa göremedin
Haklı haksız kim artık hiç önemli değil
Gece gündüz adını andım duyamadın

Gözlerin kör dilin söylemez oldu